Terug naar overzicht
3 apr. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Aankondiging gunning vervangen zuilen en toegangsregistratie

Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht
Omschrijving
De gemeente heeft op dit moment 379 restafval en 338 GFT-E containers in gebruik. Doel is om de bestaande ondergrondse afvalcontainers voor restafval en gft-e toekomstbestendig en geschikt kunnen maken voor invoering van het recycle tarief. Daartoe wordt opdracht verstrekt aan Kliko WTS. De bestaande ondergrondse KTZ containers zijn in het verleden geleverd door Kliko. De gemeente Hendrik-Ido-Ambacht gaat nu over tot een gedeeltelijke vervanging, namelijk alleen de zuil en de toegangscontrole, het ondergrondse deel en het wegklapplatform worden niet vervangen. De zuil vormt samen met de toegangscontrole, het wegklapplatform en het ondergrondse deel één systeem. De gemeente gaat over tot het vervangen van onderdelen van de bestaande systemen. Met het oog op aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid bij onderhoud en storingen is het wenselijk om met een leverancier/fabrikant te werken.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Onderhandeling zonder bekendmaking
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
44613800-8 Containers voor afvalmateriaal
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
350860
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 068-179879
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 3 apr. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 6 mrt. 2022
    Aankondiging in het geval van vrijwillige transparantie vooraf