Terug naar overzicht
30 jun. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Brand Management Portal

Christelijke Hogeschool Windesheim
Omschrijving
Windesheim wil een overeenkomst aangaan met één opdrachtnemer voor het leveren en implementeren van een Brand Management Portal. De overeenkomst heeft een initiële duur van vier (4) jaar met de mogelijkheid deze tweemaal (2) te verlengen met twee (2) jaar. De opdracht wordt gegund aan de Inschrijver met de Economisch Meest Voordelige Inschrijving op basis van het gunningscriterium beste prijs-kwaliteitverhouding. De beoogde startdatum van de opdracht is 1 juni 2021.  Deze aanbesteding wordt volledig digitaal doorlopen via Negometrix. Gebruikt u voor het het eerst Negometrix dan adviseren wij u Hoe werkt digitaal aanbieden voor aanbieders? te lezen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48300000-1 Software voor het maken van documenten, tekeningen, afbeeldingen, dienstregelingen en productiviteit
48500000-3 Communicatie- en multimediasoftware
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
346710
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 125-353340
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
28 mrt. 2022, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 30 jun. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 2 feb. 2022
    Aankondiging van een opdracht