Terug naar overzicht
27 okt. 2022 - Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie

Clientvolgsysteem

Gemeente Stein
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van de gemeente deze aanbesteding is om een leverancier voor een clientvolgsysteem te contracteren, die het beste voldoet aan de in dit aanbestedingsdocument gestelde eisen en de daarbij behorende bijlagen. In het project “Grip Op Sociaal Domein gemeente Stein” is een afweging gemaakt om over te gaan op een nieuwe applicatie. Sinds de decentralisaties in 2015 zijn de werkzaamheden van het team WMO, Jeugd, Schuldhulpverlening en Budgetbeheer sterk veranderd. De afdeling werkt volgens het principe van 1 gezin, 1 plan, 1 regisseur. Om deze manier van werken te ondersteunen is het nodig om de huidige applicatie te vervangen. Het belang van een nieuw systeem ligt er met name in de klant beter in beeld te houden. Dit betekent dat de klant in elke stap van het proces gevolgd kan worden. De huidige applicatie is niet gericht op de ondersteuning van de klantmanagers/ consulenten aan de “voorkant” van het proces en niet toegesneden op WMO en Jeugd. De optimalisatie van de werkprocesse

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Clientvolgsysteem, WMO, Jeugd
Hoofdopdracht (CPV-code)
72268000-1 Leveren van software
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
377752
Referentienummer
0971195432
PB/S nummer
2022/S 210-604618
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
2 jan. 2023
Voltooiing opdracht
1 jan. 2024
Sluitingsdatum
15 nov. 2022, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 27 okt. 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 22 sep. 2022
    Aankondiging van een opdracht