Terug naar overzicht
17 dec. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Raamcontract inhuur toegang

Gemeente Meierijstad
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
In de huidige situatie worden opdrachten voor de inhuur van Klantmanagers via het Raamcontract Klantmanagers ingehuurd. Echter in de huidige krappe arbeidsmarkt blijkt dit lastig te zijn en niet altijd het gewenste resultaat op te leveren. Wanneer tijdige invulling van de vraag niet haalbaar is heeft dit tot gevolg dat achterstanden kunnen ontstaan wat geen wenselijke situatie is. Ondanks deze situatie wil de gemeente snel een beroep doen op extra capaciteit zodat er geen achterstanden in de werkzaamheden ontstaan. De gemeente Meierijstad is voornemens een overeenkomst af te sluiten voor het inhuren van klantmanagers voor het werkatelier Toegang (Sociaal Domein) op het gebied van Klantmanager Participatie Werk en Inkomen, schuldhulpverlening, WMO, Klantmanager Jeugd en Administratieve ondersteuning. Dit zal een raamovereenkomst worden met maximaal vijf marktpartijen per perceel. Intentie is te borgen dat de benodigde kennis en expertise op genoemde vakgebieden op eenvoudige wijze b

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
inhuur, toegang, klantmanager, inhuur toegang
Hoofdopdracht (CPV-code)
85310000-5 Maatschappelijke diensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
390888
Referentienummer
2022-2020
PB/S nummer
2022/S 245-708539
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
5 apr. 2023
Voltooiing opdracht
4 apr. 2027
Sluitingsdatum
22 feb. 2023, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 6 apr. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 17 dec. 2022
    Aankondiging van een opdracht