Het huidige zaaksysteem wordt niet meer ondersteund door de leverancier.
Orionis Walcheren benadert daarom de markt voor het vervangen van het huidige zaaksysteem.
Orionis Walcheren wil een overeenkomst sluiten met één leverancier voor de aanschaf, implementatie en het beheer van een zaaksysteem (SaaS Oplossing). Onderdeel van de opdracht is de migratie van de gegevens van het huidige systeem.
De levering van de software voor het faciliteren van zaakgericht werken omvat op hoofdlijnen:
• zaakfunctionaliteit; gebaseerd op de zaak- en documentservices 1.1 of 1.2
• document- en recordmanagementfunctionaliteit (RMA);
• zaaktypencatalogus;
• klantcontactfunctionaliteit;
• digitaal loket (Persoonlijke Internet Pagina, eventueel webformulieren).
Onderdeel van de software en dus ook de aan te bieden prijzen is de levering van koppelingen zoals met:
• de kantoorautomatisering waaronder e-mail;
• koppeling met basisregistraties; zoals de BRP (landelijke voorziening)