Terug naar overzicht
25 feb. 2023 - Aankondiging van een opdracht

De levering van kantoormeubilair, leerlingensets en projectmeubilair met bijbehorende dienstverlening

Samenwerkingsstichting Voortgezet Onderwijs Regio Venlo
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Doel van de onderhavige aanbesteding is het sluiten van raamovereenkomsten met maximaal vier opdrachtnemers. 1. Eén raamovereenkomst met één opdrachtnemer voor het leveren en plaatsen van het kantoormeubilair en leerlingensets (perceel 1) en; 2. Drie raamovereenkomsten met maximaal drie opdrachtnemers voor de dienstverlening en leveringen van het projectmeubilair (perceel 2).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Meubilair, leerlingenmeubilair, kantoormeubilair, leerlingensets, projectmeubilair
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39110000-6 Zitmeubelen, stoelen en aanverwante producten, en bijbehorende onderdelen
39130000-2 Kantoormeubilair
39160000-1 Schoolmeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
400452
Referentienummer
EA2204LH
PB/S nummer
2023/S 042-123223
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
8 mei 2023
Voltooiing opdracht
8 mei 2025
Sluitingsdatum
6 apr. 2023, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 21 jun. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 19 mrt. 2023
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 25 feb. 2023
    Aankondiging van een opdracht