Terug naar overzicht
30 jun. 2023 - Aankondiging van een opdracht

‘Witgoed omruilregeling’

Gemeente Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Door stijgende energieprijzen en toegenomen inflatie komen meer Tilburgers in financiële problemen. We willen graag meer doen om onze inwoners te ondersteunen waarbij we energiearmoede willen verminderen door middel van een witgoed omruilregeling. Deze witgoed regeling houdt in dat energieslurpend witgoed zoals een wasmachine of een koelkast kan worden vervangen door een nieuw energiezuinig(er) exemplaar. Onze inwoners besparen zo op hun energierekening. Deze witgoed omruilregeling is onderdeel van tal van maatregelen die we nemen om energiearmoede tegen te gaan. Daarnaast draagt deze regeling bij aan de energietransitie. Een tweede doelstelling bij deze witgoed omruilregeling is stimulering van het lokale MKB., Daarom doorlopen we met deze een procedure een Europees aanbestedingstraject met als doel één partij te contracteren die de coördinatie en uitvoering van deze regeling gaat realiseren.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Witgoedregeling, systeem, aanvullende diensten
Hoofdopdracht (CPV-code)
39000000-2 Meubelen (m.i.v. kantoormeubelen), inrichtingsartikelen, huishoudelijke apparaten (uitgez. verlichting) en schoonmaakproducten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39711100-0 Koelkasten en diepvriezers
39713200-5 Wasmachines en drogers
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Midden-Noord-Brabant (NL415)
TenderNed-kenmerk
418572
Referentienummer
2023/562/JB
PB/S nummer
2023/S 125-397838
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
16 okt. 2023
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
14 sep. 2023, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 2 nov. 2023
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 30 jun. 2023
    Aankondiging van een opdracht