Terug naar overzicht
22 nov. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Kantoormeubilair en Lockers (Furniture as a service)

Gemeente Hardenberg
Inschrijven kan nog 29 dagen
Omschrijving
De gemeente Hardenberg heeft diverse kantoorlocaties. De intentie is om in 2025 de grootste locatie, het gemeentehuis, opnieuw in te richten. Door de nieuwe manier van (hybride) werken is de wens ontstaan om ook andere werkvormen toe te passen. Daarnaast krijgen circa 80 collega’s die nu nog op een andere locatie werken in 2025 een werkplek in het gemeentehuis. Daardoor moeten extra werkplekken gerealiseerd worden. De herinrichting valt samen met een natuurlijk moment voor de vervanging en opfrissing van het huidige meubilair. Het kantoormeubilair dat momenteel in gebruik is, is grotendeels in 2012 aangeschaft en inmiddels versleten en economisch afgeschreven. Dit geldt in het bijzonder voor de bureaustoelen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantoormeubilair en Lockers (Furniture as a Service) (FaaS)
Hoofdopdracht (CPV-code)
50850000-8 Reparatie en onderhoud van meubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
31521100-5 Bureaulampen
39130000-2 Kantoormeubilair
39290000-1 Diverse meubilering
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Noord-Overijssel (NL211)
TenderNed-kenmerk
493760
Referentienummer
-
PB/S nummer
717562-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
24 dec. 2024, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 22 nov. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 30 okt. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling