Terug naar overzicht
12 jan. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

DAS Vergader- en personeelsruimtemeubilair

Stichting Prisma
Omschrijving
Welkom op het DAS voor de levering van vergader- en personeelsruimtemeubilair voor Stichting Prisma. Via dit DAS worden op rechtmatige wijze diverse producten ingekocht op het gebied van meubilair. Hiermee wordt beoogd een diversiteit aan aanbieders aan te spreken en de vraag en aanbod op zo'n goed mogelijke wijze bij elkaar te brengen. Dit DAS wordt gepubliceerd op grond van de aanbestedingswet 2012, en valt hiermee onder de Europese richtlijn 2014/24/EU.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
meubilair, personeelsruimte, vergadertafels
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
505455
Referentienummer
-
PB/S nummer
19487-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
9 jan. 2025
Voltooiing opdracht
31 jul. 2029
Sluitingsdatum
31 jul. 2029, 10:00

Gerelateerde publicaties

Geen