Terug naar overzicht
6 mrt. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Bureau voor strategische merkontwikkeling en design

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente Apeldoorn wil een strategisch bureau contracteren voor merk- en designvraagstukken. Hieronder verstaan wij onder andere; positionering- en profilering van bijvoorbeeld samenwerkingen, marketingcampagnes, grafische vormgeving, DTP, (doorontwikkeling van de) huisstijl en zowel standaard- als maatwerkontwerpen. Dit bureau zal samen met het Mediateam fungeren als drager van de huisstijl en de verantwoordelijkheid dragen voor het initiƫren en borgen van merkontwikkeling en uitingen binnen de vastgestelde kaders. Momenteel ligt deze verantwoordelijkheid verspreid over meerdere bureaus, dit wil de gemeente centraliseren. Daarnaast denkt het bureau actief mee over de ontwikkeling van de huisstijl, speelt het in op nieuwe trends en ontwikkelingen (zoals AI), en adviseert het ongevraagd over kansen en mogelijkheden binnen (marketing en) communicatie. Het bureau voelt zich medeverantwoordelijk voor de identiteit van gemeente Apeldoorn en draagt het bij aan een consistente en onders

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
merkontwikkeling, campagne, design, DTP, vormgeving
Hoofdopdracht (CPV-code)
79340000-9 Reclame- en marketingdiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79342000-3 Marketingdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
503569
Referentienummer
-
PB/S nummer
147401-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
22 apr. 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen