Terug naar overzicht
29 mrt. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Digitale werkplek als dienst

Stichting Regionaal Inkoopbureau IJmond & Kennemerland
Inschrijven kan nog 39 dagen
Omschrijving
De opdracht betreft op hoofdlijnen: Het komen tot een overeenkomst met een leverancier die een dienst kan leveren om de toekomstige werkplek op basis van Microsoft 365 in te richten, implementeren incl. datamigratie en ondersteuning, levering (optioneel), installatie en onderhoud van de benodigde randapparatuur. De dienst wordt mede geleverd met een skilled servicedesk en een single point of contact (SPOC). De leverancier is tevens sparringpartner voor toekomstige ontwikkelingen. De opdracht beperkt zich tot de digitale werkplek van de medewerkers van RIJK, niet van de achttien gemeenten die bij RIJK aangesloten zijn.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Digitale werkplek, Outsourcing ICT, Microsoft 365, werkplekbeheer
Hoofdopdracht (CPV-code)
72510000-3 Beheerdiensten in verband met computers
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72513000-4 Kantoorautomatiseringsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Agglomeratie Haarlem (NL32A)
TenderNed-kenmerk
518489
Referentienummer
RIJK202503
PB/S nummer
204609-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 jun. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 29 mrt. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 6 dec. 2024
    Marktconsultatie