Terug naar overzicht
7 apr. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Verwijdering en vervangen van Afvalinzamelingsdepot' s

Gemeente Almere
Inschrijven kan nog 24 dagen
Omschrijving
Dit is de offerteaanvraag van de gemeente Almere met betrekking tot het verwijderen en vervangen van afvalcontainers voor Almere, met kenmerk IA2024.09.03. Ondernemers die aan de minimumeisen voldoen, al dan niet in de vorm van een samenwerkingsverband of door een beroep te doen op derden, worden van harte uitgenodigd een inschrijving in te dienen.

Details

Juridisch kader
ARW 2016 - Aanbestedingsreglement Werken 2016
Type opdracht
Werken
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
verwijderen, vervangen, Afval, voorzieningen, openbare ruimte
Hoofdopdracht (CPV-code)
45112000-5 Graafwerkzaamheden en grondverzet
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Flevoland (NL23)
TenderNed-kenmerk
511474
Referentienummer
IA2024.09.03
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Aanvang opdracht
3 jun. 2025
Voltooiing opdracht
31 mei 2027
Sluitingsdatum
6 mei 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 7 apr. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 7 apr. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 12 feb. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling