Terug naar overzicht
10 apr. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Kantoorartikelen en papier

gemeente 's-Hertogenbosch
Inschrijven kan nog 20 dagen
Omschrijving
De Opdracht betreft het leveren van kantoorartikelen inclusief (blanco)kopieer- en printpapier. De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen: Het leveren van kantoorartikelen na bestelling Het periodiek bevoorraden en aanvullen van kantoorartikelen in de Facilitair Service Punten (FSP) op locatie. Het aanvullen van de Facilitair Service Punten (FSP) met briefpapier en enveloppen uit voorraad van de gemeente. De opdracht betreft een Raamovereenkomst met een maximale opdrachtwaarde van € 500.000,-

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Papier, Kantoorartikelen, Levering, Voorraadbeheer
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30197642-8 Fotokopieer- en xerografisch papier
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Noordoost-Noord-Brabant (NL416)
TenderNed-kenmerk
519514
Referentienummer
-
PB/S nummer
232785-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 mei 2025, 11:00

Gerelateerde publicaties

Geen