Terug naar overzicht
11 apr. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Geïntegreerd Financieel en Inkoop Systeem Provincie Zeeland

Provincie Zeeland
Inschrijven kan nog 46 dagen
Omschrijving
Provincie Zeeland wenst een Geïntegreerd Financieel en Inkoopsysteem aan te schaffen dat wordt geleverd op basis van SaaS (Software as a Service). De inhoud van de opdracht bestaat uit het leveren, implementeren en onderhouden van dit geïntegreerde systeem voor het voeren van de gehele financiële en inkoop administratie van Provincie Zeeland Inclusief koppelingen. Doel is een toekomstbestendige oplossing die kostenefficiënt is en Provincie Zeeland ondersteunt in haar doelstellingen voor efficiënt financieel beheer.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
financieel systeem, inkoop systeem
Hoofdopdracht (CPV-code)
72260000-5 Diensten in verband met software
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48442000-8 Software voor financiële systemen
72212443-6 Diensten voor ontwikkeling van boekhoudsoftware
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
521051
Referentienummer
616772
PB/S nummer
236032-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 sep. 2025
Voltooiing opdracht
1 jan. 2033
Sluitingsdatum
16 jun. 2025, 14:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 apr. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 24 jan. 2025
    Marktconsultatie