Terug naar overzicht
13 apr. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Camerahandhaving gemeente Breda

Gemeente Breda
Omschrijving
Aanbesteding met een Europese openbare procedure voor camerahandhaving gemeente Breda. De opdracht omvat het leveren, installeren en in stand houden van een systeem ten behoeve van camerahandhaving voor gemeente Breda ('all-in prijs').  Doel van de aanbesteding Voor de camerahandhaving voor het voetgangersgebied in de binnenstad van Breda zoekt de gemeente Breda naar een op dit terrein ervaren opdrachtnemer. De gemeente Breda sluit een overeenkomst met één opdrachtnemer. De gemeente wil uiterlijk 1 november 2021 een werkende oplossing. De daadwerkelijke handhaving start per 1 januari 2022. Na de implementatie (op 1 november 2021) geldt een looptijd van de overeenkomst van vier (4) jaar met een optie op verlenging van twee (2) keer één (1) jaar onder dezelfde voorwaarden en condities. De beoogde ingangsdatum van de overeenkomst is 1 november 2021. De aanbestedende dienst gunt de opdracht aan de inschrijver met de Economisch Meest Voordelige Inschrijving (EMVI).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
31000000-6 Elektrische machines, apparaten, uitrusting en verbruiksartikelen; verlichting
50000000-5 Reparatie- en onderhoudsdiensten
51611100-9 Installatie van hardware
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
309202
Referentienummer
2020/M2006/6654
PB/S nummer
2021/S 074-188397
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 nov. 2021
Voltooiing opdracht
31 okt. 2025
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 29 sep. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 13 apr. 2021
    Aankondiging van een opdracht