Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Details
Publicatie
Documenten
Vraag en antwoord
Omschrijving
De Opdracht voor deze aanbesteding bestaat uit: de levering, implementatie en onderhoud van een Omnichannel Informatievoorziening voor de Gemeente. In het bijzonder voor de directies Dienstverlening en Communicatie van de Gemeente. Een Omnichannel Informatievoorziening zoals in deze aanbestedingsleidraad wordt uitgevraagd is veelal minimaal opgebouwd uit een Contact Center as a Service (CCaaS), Customer Relationship Management (CRM) en (headless) Content Management System (CMS). In het vervolg van deze aanbestedingsleidraad zullen wij de term Omnichannel Informatievoorziening hanteren. De ambitie van de Gemeente is om van een best of breed applicatielandschap te groeien naar een best of suite SaaS Omnichannel informatievoorziening.
We organiseren voor deze aanbesteding een Informatiebijeenkomst op 23 maart 2022 van 10.00 tot 11.30 uur, locatie Van der Valk. U dient zich hier voor aan te melden. Nadere info zie par. 3.4 van de Leidraad.