Terug naar overzicht
6 okt. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Campagnebureau Netwerk Mediawijsheid

Stichting Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Aanbestedende dienst heeft de komende jaren behoefte aan een multidisciplinair campagnebureau dat zowel de ontwikkeling van de marketing-, communicatiestrategie en activaties van grotere en kleine geplande campagnes kan uitvoeren en daaraan gerelateerde werkzaamheden. De campagnes zijn gericht op onze netwerkpartners en het brede publiek, binnen het publiek richten we ons frequent op moeilijk bereikbare doelgroepen (bijvoorbeeld een taal- en of leerachterstand). Flexibel schakelen is een gewoonte voor het campagnebureau; met regelmaat komen prachtige projecten op ons pad met een korte doorlooptijd. Het campagnebureau weet als geen ander bij te dragen aan de missie van Netwerk Mediawijsheid: Iedereen mediawijs.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
campagnes, marketing, communicatie, maatschappelijk, media(wijsheid)
Hoofdopdracht (CPV-code)
79341400-0 Reclamecampagnediensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79340000-9 Reclame- en marketingdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
330631
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 196-510309
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
17 jan. 2022
Voltooiing opdracht
17 jan. 2024
Sluitingsdatum
18 nov. 2021, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 16 feb. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 6 okt. 2021
    Aankondiging van een opdracht