Terug naar overzicht
9 jul. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Levering, implementatie en onderhoud van Camera Observatie Systemen

Gemeente Amsterdam, afdeling ICT
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het selecteren van één leverancier per Perceel voor de vervanging van camera observatie systemen ten behoeve van ongeveer 63 kantoor-/werflocaties (verdeelt over 2 percelen) De afdeling Beveiliging & Veiligheid is verantwoordelijk voor 900 camera’s van 33 verschillende Camera observatie systemen op ongeveer 63 kantoor-/werflocaties. Daartoe behoren 33 locaties met een verhoogd risicoprofiel en / of locaties waar de meeste ambtenaren werkzaam zijn. De afdeling Beveiliging en Veiligheid heeft afgelopen jaren van 15 locaties de Camera observatie systemen vervangen, wat overeenkomt met ongeveer 250 camera’s. Deze camera’s dienen in beheer te worden genomen. Van de overige locaties dient bepaald te worden of de camera’s en de recorders vervangen dienen te worden. Gezien de organisatorische splitsing binnen het facilitair bedrijf en risicospreiding is er gekozen om de 63 kantoor-/werflocaties te verdelen over 2 percelen. Het selecteren van één leverancier voor de vervanging van camera obs

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
51300000-5 Installatie van communicatie-uitrusting
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
320387
Referentienummer
AICT-2019-10019062
PB/S nummer
2021/S 132-351358
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
13 sep. 2021, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen