Terug naar overzicht
9 sep. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Postdiensten

Gemeente Amersfoort
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdracht bestaat uit het vervullen van de Postdienstverlening van de gemeente Amersfoort, verdeeld over drie (3) percelen. - Perceel 1: Geadresseerde post. - Perceel 2: Ongeadresseerde post (huis aan huis) - Perceel 3: Verkiezingspost De gemeente wil een raamovereenkomst aangaan voor de duur van twee (2) jaar met de optie tot verlenging van twee (2) maal één (1) jaar. De verwachte ingangsdatum is 01-01-2020. De gemeente kiest voor het aangaan van een raamovereenkomst met één (1) opdrachtnemer per perceel om de voorwaarden waaronder de gemeente gedurende de komende vier (4) jaar het geheel van de repeterende kleinere diensten wil afnemen, vast te leggen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Postdiensten, Postdienstverlening, Postbus, Verkiezingspost, Huis-aan-huis
Hoofdopdracht (CPV-code)
64112000-4 Brievenpostdienst
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
235295
Referentienummer
235295
PB/S nummer
2019/S 177-431160
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2020
Voltooiing opdracht
31 dec. 2021
Sluitingsdatum
18 nov. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 8 jan. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 7 okt. 2019
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 9 sep. 2019
    Aankondiging van een opdracht