Terug naar overzicht
22 nov. 2018 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding voor Multi Vendor Management (printmanagement, betaalmanagement, kaartmanagement, vendormanagement, identificatiemanagement en AO-management)

Stichting ZAAM, Interconfessioneel Voortgezet Onderwijs
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De doelstelling van deze aanbesteding is de behoefte van de scholen om het Multi Vendor Management per individuele school optimaal in te vullen. De gebruikersgroepen zijn: leerlingen, medewerkers (inclusief externen) en gasten. Onder Multi Vendor Management voor ZAAM is in deze aanbesteding het volgende inbegrepen: • Printmanagement (follow-me/scan management/registreren en afrekenen afdrukken (print en kopie), printen vanaf BYOD. • Betaalmanagement (opwaarderen, beheren saldo’s en Euro’s, afwaarderen, mini betalingen). • Kaartmanagement (leerlingpassen, Mifare passen, apps, OV-kaart, tags) • Vendormanagement (koppeling met warme- en koude dranken, deuren, liften, lockers, kassa’s, boeken uitleen, parkeren, food & beverage). • Identificatiemanagement (identificeren van medewerkers, leerlingen (bv bij examens) en gasten. • AO-management (verzorgen van gehele administratieve afhandeling van bovengenoemde onderdelen).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
31711310-9 Systeem voor aanwezigheidsregistratie
48210000-3 Netwerksoftware
48614000-5 Gegevensregistratiesysteem
79211120-3 Registratie van aan- en verkoop
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
203339
Referentienummer
-
PB/S nummer
2018/S 226-517363
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
22 jan. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 okt. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 22 nov. 2018
    Aankondiging van een opdracht