Terug naar overzicht
7 feb. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Flexpool KCC 2020-2023

Gemeente Gouda
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het callcenter handelt de binnenkomende telefoongesprekken zoveel mogelijk direct af (streefnorm is 80%) volgens uniforme standaarden en informatieprotocollen. De balie verstrekt informatie en producten en neemt aanvragen in behandeling. De webcare medewerkers handelen vragen af via o.a. WhatsApp en Twitter. De dienstverleningsbehoefte van inwoners, bedrijven en instellingen staat centraal en het is de ambitie om zo goed mogelijk aan deze behoefte te voldoen. Onder zo goed mogelijk wordt verstaan: • kwaliteit: de vraag deskundig afhandelen, dienstverlening van goede kwaliteit; • service: een hoog serviceniveau en een toegankelijke overheid; • snelheid: de vraag wordt zo snel mogelijk afgehandeld en de klant krijgt een goed inzicht in de behandelduur.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
inhuur personeel, flexpool, Receptiediensten, calcenter
Hoofdopdracht (CPV-code)
79621000-3 Diensten voor de terbeschikkingstelling van kantoorpersoneel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
254204
Referentienummer
ICA/SH20-207
PB/S nummer
2020/S 030-070122
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
25 mei 2020, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 14 aug. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 19 mrt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 7 feb. 2020
    Aankondiging van een opdracht