Terug naar overzicht
12 nov. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Dienstverlening Minicontainers

Gemeente Utrecht
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente Utrecht is voornemens een raamovereenkomst af te sluiten met één ondernemer voor dienstverlening met betrekking tot minicontainers. Het gaat hierbij om het online registreren van aanvragen, vervoeren, afleveren (aan de bewoners) inclusief aanbrengen van adresstickers, omwisselen, innemen, reinigen en opslaan van minicontainers. Het betreft containers voor Restafval, PBP, GFT en PK met een inhoud van 40, 140 en 240 liter. De gemeente contracteert bij voorkeur een partij die een scherpe prijs kan offreren en die duurzaam en sociaal opereert. De gemeente wordt graag geheel ontzorgd op de onderdelen online registratie en het leveren en aanbrengen van adresstickers. De gemeente zoekt een partij die proactief meedenkt met betrekking tot het Nieuwe Inzamelen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Vervoer, Distributie, Afval, GFT, Containers
Hoofdopdracht (CPV-code)
90000000-7 Diensten inzake afvalwater, afval, reiniging en milieu
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
34928480-6 Afval- en vuilcontainers en bakken
60100000-9 Wegvervoersdiensten
90500000-2 Diensten op het gebied van vuilnis en afval
90600000-3 Verwijderen, schoonmaken en ontsmetten binnen een stedelijke en/of landelijke omgeving
90900000-6 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
WEST-NEDERLAND (NL3)
Utrecht (NL35)
TenderNed-kenmerk
286313
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 224-551059
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
23 dec. 2020, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 9 jul. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 12 nov. 2020
    Aankondiging van een opdracht