Terug naar overzicht
12 mrt. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Kantoorbenodigdheden

Gemeente Amersfoort
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente koopt op dit moment haar kantoorartikelen voornamelijk bij één leverancier in. Verspreid door de panden staan kasten met de basis kantoorartikelen. De kasten worden beheerd door interne kastbeheerders die tevens bestelgemachtigde zijn. Naast basiskantoorartikelen zijn printerbenodigdheden ten behoeve van de balieprinters (m.u.v. de multifunctionele kopieermachines) en archiefartikelen onderdeel van de aanbesteding, zo ook de logistieke verdeling van de artikelen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantoorbenodigdheden, Kantoorartikelen, Schrijfwaren
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
256684
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 054-127997
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jun. 2020
Voltooiing opdracht
31 mei 2024
Sluitingsdatum
1 mei 2020, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 24 jun. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 22 apr. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 23 mrt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 12 mrt. 2020
    Aankondiging van een opdracht