Terug naar overzicht
20 mrt. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Marketing - Avans Hogeschool

Avans Hogeschool te Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Avans wenst twee (2) overeenkomsten (één per perceel) met maximaal twee (2) opdrachtnemers af te sluiten voor het verlenen van diensten voor marketing. De opdracht zal worden verdeeld in twee percelen. Binnen elk perceel is beoogd één opdrachtnemer te contracteren. De volgende percelen zijn gevormd: Perceel 1: Tactisch, conceptueel en content creatie Perceel 2: Campagne, data & technologie In Perceel 1 zit de denkkracht, hier brengen we behoefte in beeld. Het concept en content moet daar naadloos op aansluiten. In Perceel 2 worden de kanalen en middelen ingezet om de doelgroep te bereiken, meer op uitvoering. Dit gebeurt vanuit een doordacht en datagedreven plan.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79340000-9 Reclame- en marketingdiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
349559
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 058-152581
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jul. 2022
Voltooiing opdracht
30 jun. 2024
Sluitingsdatum
9 mei 2022, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 16 jul. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 20 mrt. 2022
    Aankondiging van een opdracht
  • 25 feb. 2022
    Marktconsultatie