Terug naar overzicht
18 nov. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Standaard werkplekhardware en accessoires

Gemeente Nieuwegein
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Aanbestedende dienst heeft sinds langere tijd een raamovereenkomst voor de levering van werkplek hardware, accessoires en aanverwante dienstverlening. De contracttermijn van deze raamovereenkomst zal medio 2022 verstrijken, waardoor de gemeente gehouden is een contractvernieuwing uit te voeren. Met de huidige leverancier is een overgangsperiode overeengekomen, welke eindigt met de ingang van de uit deze aanbesteding voortvloeiende overeenkomst. Deze contractvernieuwing zal, gezien de waarde en de argumenten beschreven in paragraaf 1.2, middels een Europese aanbestedingsprocedure in de markt gezet moeten worden.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
336935
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 225-589789
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
7 apr. 2022, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 21 mei 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 6 jan. 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 16 dec. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 18 nov. 2021
    Aankondiging van een opdracht