Terug naar overzicht
5 dec. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Audiovisuele voorzieningen Gemeente Tilburg

Gemeente Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van deze aanbestedingsprocedure is het sluiten van een overeenkomst met één (1) Opdrachtnemer voor de levering en onderhoud van AV voorzieningen welke voldoen aan de wettelijke normen. Binnen de nieuw af te sluiten overeenkomst dienen (naar verwachting) twee grote Stadskantoren met AV voorzieningen ingericht worden en zullen ook de overige gemeentelijke locaties, wanneer nodig, bediend moeten worden. De Aanbestedende Dienst heeft behoefte aan gebruikersvriendelijke en onderhoudsarme audiovisuele voorzieningen. Duurzaamheid en kwaliteit zijn belangrijke eisen bij de keuze van audiovisuele componenten en het ontwerp van het systeem. In deze uitvraag wordt een helder beeld geschetst van de eisen en wensen van de Aanbestedende Dienst. Uniformiteit in apparatuur en bediening is hierbij vereist.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Audiovisueel
Hoofdopdracht (CPV-code)
32321200-1 Audiovisuele uitrusting
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
50340000-0 Reparatie en onderhoud van audiovisuele en optische uitrusting
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
246709
Referentienummer
2019 / 408 / HB
PB/S nummer
2019/S 238-583207
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
2 mrt. 2020, 11:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 mei 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 3 feb. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 30 jan. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 5 dec. 2019
    Aankondiging van een opdracht