Terug naar overzicht
22 okt. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding volgens de openbare procedure voor de levering van ICT Hardware

Hoofdkantoor VCOG
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De aanleiding voor het starten van een inkooptraject is het feit dat in de huidige situatie binnen de VCOG geen eenduidig beleid bestaat met betrekking tot de aanschaf van hardware. Hierdoor bestaat er een veelheid aan leveranciers wat de nodige praktische problemen met zich meebrengt. Door middel van het uitvoeren van deze aanbesteding wordt het aantal leveranciers beperkt tot een drietal raamcontracten met één primair partner. Hierdoor worden de praktische problemen verminderd en kan VCOG leunen op geselecteerde partners en specialisten voor de levering van haar benodigde hardware.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hardware, ICT, Groningen, Scholengroep, Onderwijs
Hoofdopdracht (CPV-code)
30230000-0 Computerapparatuur
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72100000-6 Advies inzake hardware
72110000-9 Advies inzake hardwarekeuze
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
242670
Referentienummer
P191025/RK
PB/S nummer
2019/S 207-504056
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 feb. 2020
Voltooiing opdracht
31 jan. 2022
Sluitingsdatum
9 dec. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 mrt. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 22 okt. 2019
    Aankondiging van een opdracht