Terug naar overzicht
8 mrt. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Outsourcing Kantoorautomatisering Invest-NL

Ministerie van Financien
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Invest-NL bevindt zich momenteel in het traject tot oprichting. De oprichting is als private onderneming bij wet. Na de oprichting kan Invest-NL niet structureel gebruik blijven maken van overheid dienstverleners. De beoogde datum van de oprichting is juli 2019. Om de voorbereidingen voor de oprichting te faciliteren is een ICT outsourcing programma gestart. Invest-NL heeft behoefte aan de volgende kantoorautomatisering dienstverlening: - Werkplekdiensten - Service desk - Connectiviteit - Onsite support - Service integratie - Generieke diensten - Hosting bedrijfsapplicaties (optioneel) - Projectmatige diensten (optioneel) - Verhuisdienst Invest-NL wil de kantoorautomatisering outsourcen en daarmee als dienst (leasen) afnemen van een leverancier. Meer informatie leest u in het Beschrijvend document en de bijlagen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
kantoorautomatisering, werkplekken, telefonie, connectiviteit, service
Hoofdopdracht (CPV-code)
72513000-4 Kantoorautomatiseringsdiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
64210000-1 Telefoon- en datatransmissiediensten
72212920-4 Diensten voor ontwikkeling van kantoorautomatiseringssoftware
72400000-4 Internetdiensten
72590000-7 Professionele dienstverlening in verband met computers
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
212390
Referentienummer
201850016.111.001
PB/S nummer
2019/S 050-115084
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
12 jun. 2019
Voltooiing opdracht
11 okt. 2037
Sluitingsdatum
17 apr. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 26 jun. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 mrt. 2019
    Aankondiging van een opdracht
  • 1 feb. 2019
    Marktconsultatie