Terug naar overzicht
2 jul. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Het leveren, bechippen, uitzetten en innemen van minicontainers

ABG-organisatie
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente Alphen-Chaam wenst middels deze aanbesteding een overeenkomst te sluiten voor het (na)leveren, bechippen, uitzetten en innemen van minicontainers. Gewenste eindsituatie: 1. Alle huishoudens in de gemeente Alphen-Chaam hebben tenminste een container voor restafval en een container voor GFT-afval. Voor zowel de restafval- als de GFT-container kunnen inwoners kiezen uit een 140 liter of 240 liter container. 2. Zowel de restafval- als de GFT-container zijn voorzien van een chip ten behoeve van het geregistreerd inzamelen. 3. Inwoners kunnen kiezen om PMD middels de huidige zakken aan te bieden of om een container te gebruiken. Voor de PMD-container kunnen inwoners kiezen tussen een 140 liter of 240 liter container. 4. De ABG-organisatie heeft één applicatie voor het administratief containermanagementsysteem. De te leveren restafval- en GFT-containers worden voorzien van een chip die gekoppeld dient te worden aan het CMS van de ABG-organisatie.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
minicontainer, chip, uitzetten, sticker, innemen
Hoofdopdracht (CPV-code)
34928480-6 Afval- en vuilcontainers en bakken
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Midden-Noord-Brabant (NL415)
TenderNed-kenmerk
228449
Referentienummer
SIW/ABG/NOT/2019/007475
PB/S nummer
2019/S 128-312232
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
26 aug. 2019, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 okt. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 2 aug. 2019
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 2 jul. 2019
    Aankondiging van een opdracht