Terug naar overzicht
5 jun. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Leermanagementsysteem

Avans Hogeschool te Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Als resultaat van deze aanbesteding wil Avans een overeenkomst sluiten voor de aanschaf van een Leermanagementsysteem. Op hoofdlijnen omvat de opdracht: - Het leveren van licenties aan gebruikers; - Het ondersteunen voor en tijdens de implementatie van het LMS; - Het begeleiden van de implementatie (ontwerp en opzet) van het LMS in verschillende fases; - Het migreren van de data uit het huidige LMS naar het nieuwe LMS, daar waar noodzakelijk; - Het realiseren en beheren van maatwerk en standaard interfaces en koppelingen zodat het LMS aansluit bij IT architectuur; - Het trainen en opleiden in het gebruik van het LMS van medewerkers; - Het uitvoeren van onderhoud aan het LMS en het up-to-date houden van documentatie, zodat het ook mee gaat in belangrijke IT-ontwikkelingen; - Gebruikers voorzien van ondersteuning, gebaseerd op de SLA; - Het voorzien van back-ups van de data in het LMS; - Het middels het LMS blijven ondersteunen van de onderwijsvisie en ambities van Avans.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Leermanagementsysteem, IT architectuur, Onderwijs, LMS, Software
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48190000-6 Software voor onderwijsdoeleinden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
226267
Referentienummer
-
PB/S nummer
2019/S 110-268751
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2020
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
9 aug. 2019, 13:00

Gerelateerde publicaties

  • 17 jan. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 5 jun. 2019
    Aankondiging van een opdracht