Als resultaat van deze aanbesteding wil Avans een overeenkomst sluiten voor de aanschaf van een Leermanagementsysteem. Op hoofdlijnen omvat de opdracht:
- Het leveren van licenties aan gebruikers;
- Het ondersteunen voor en tijdens de implementatie van het LMS;
- Het begeleiden van de implementatie (ontwerp en opzet) van het LMS in verschillende fases;
- Het migreren van de data uit het huidige LMS naar het nieuwe LMS, daar waar noodzakelijk;
- Het realiseren en beheren van maatwerk en standaard interfaces en koppelingen zodat het LMS aansluit bij IT architectuur;
- Het trainen en opleiden in het gebruik van het LMS van medewerkers;
- Het uitvoeren van onderhoud aan het LMS en het up-to-date houden van documentatie, zodat het ook mee gaat in belangrijke IT-ontwikkelingen;
- Gebruikers voorzien van ondersteuning, gebaseerd op de SLA;
- Het voorzien van back-ups van de data in het LMS;
- Het middels het LMS blijven ondersteunen van de onderwijsvisie en ambities van Avans.