Terug naar overzicht
8 aug. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding levering nieuw financieel management systeem

Gemeente Eemsdelta
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Reden voor het starten van een inkooptraject is de naderende herindeling in gemeente Eemsdelta per 1 januari 2021. Het gevolg van deze fusie, en van het feit dat de gemeenten verschillende financiële management systemen hebben, is dat de gemeenten gedwongen worden tot het doen van een aanbesteding. De verwachte omvang leidt vervolgens tot een Europese aanbesteding. Het doel van deze aanbesteding is het sluiten van een overeenkomst tussen gemeente Eemsdelta i.o. (tot 1-1-2021 vertegenwoordigt door de penvoerder gemeente Delfzijl) en één Opdrachtnemer voor het gebruiksklaar ingericht te hebben van een financieel management pakket per 1 oktober 2020, zodanig dat per 1 oktober 2020 het systeem in gebruik genomen kan worden. Het financieel management pakket voldoet aan de wensen en eisen van de nieuwe gemeente Eemsdelta zoals gesteld in de aanbestedingsstukken.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Financieel management systeem, fms, financieel systeem
Hoofdopdracht (CPV-code)
48440000-4 Software voor financiële analyse en boekhouding
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
233935
Referentienummer
P191029/RK
PB/S nummer
2019/S 154-379973
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 okt. 2019, 13:00

Gerelateerde publicaties

  • 27 dec. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 aug. 2019
    Aankondiging van een opdracht