Terug naar overzicht
30 jul. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Kantoorartikelen

KAREL.
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van kantoorartikelen voor de volgende aanbestedende diensten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Gilze en Rijen, Gemeenschappelijke Regeling ABG, Altena, Drimmelen, Etten-Leur, Geertruidenberg, GGD Zeeland, Halderberge, Het Service Centrum voor de GGD Hart voor Brabant, GGD West-Brabant en RAV, Hoeksche Waard, Moerdijk, Noord-Beveland, Reimerswaal, Rucphen, Steenbergen, Tholen, Woensdrecht, Zundert.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
kantoorartikelen, kantoorbenodigdheden
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30199500-5 Archiefdozen, brievenbakjes, voorraaddozen en soortgelijke artikelen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
273610
Referentienummer
SIW008114
PB/S nummer
2020/S 149-364808
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
2 nov. 2020, 10:30

Gerelateerde publicaties

  • 16 dec. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 16 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 8 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 9 sep. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 30 jul. 2020
    Aankondiging van een opdracht