Terug naar overzicht
5 nov. 2018 - Aankondiging van een opdracht

Vernieuwing contactcenter behoefte (CPaaS)

Sociale Verzekeringsbank
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De SVB wil technologisch de volgende stap maken in het kader van de continuïteit en stabiliteit in de dienstverlening aan de burger en aan haar ketenpartners. De behoefte en de noodzaak om telefonisch bereikbaar te zijn voor de doelgroep die de SVB bedient, is een blijvend vereiste. Aangezien burgers de SVB van over de hele wereld bellen, dient de telefonische bereikbaarheid daarin te voorzien. De SVB wil met deze aanbesteding de dienst Communication Platform as a Service (CPaaS) verwerven. CPaaS behelst binnen het kader van deze aanbesteding het leveren van communicatiefunctionaliteiten zoals contactcenter- en bedrijfscommunicatiefunctionaliteiten als een dienst conform het Beschrijvend document respectievelijk het Programma van eisen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
64211000-8 Openbaretelefoondiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
32412100-5 Telecommunicatienetwerk
32500000-8 Telecommunicatiebenodigdheden
50332000-1 Onderhoud van telecommunicatie-infrastructuur
64200000-8 Telecommunicatiediensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
202305
Referentienummer
EA2018023
PB/S nummer
2018/S 215-492263
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 mrt. 2019
Voltooiing opdracht
28 feb. 2022
Sluitingsdatum
12 feb. 2019, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 4 apr. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 jan. 2019
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 12 dec. 2018
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 5 nov. 2018
    Aankondiging van een opdracht