Terug naar overzicht
15 jun. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Marktconsultatie - Omnichannel contactcenter en social media tooling

Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het CBR is voornemens in 2020 een aanbesteding te starten voor de vervanging van een omnichannel contactcenter en social media tooling. Het CBR hecht grote waarde aan de mening van marktpartijen en wil hen raadplegen voordat een aanbesteding van start gaat. Ter voorbereiding op de aanbesteding wordt daarom een schriftelijke marktconsultatie gehouden. In de marktconsultatie wordt aan marktpartijen informatie gevraagd die kan helpen bij de uitwerking van de aanbesteding. De informatie en kennis die worden verzameld kunnen bijdragen aan een betere aanbesteding.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Omnichannel, Contactcenter, Social media, Telefonie
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
269611
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 117-284097
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
6 jul. 2020, 23:59

Gerelateerde publicaties

  • 10 sep. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 15 jun. 2020
    Aankondiging van een opdracht