Terug naar overzicht
28 feb. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Dynamisch aankoopsysteem voor inhuur extern personeel

Stichting NL International Business
Omschrijving
De tijdelijke inhuur van extern personeel voor NLinBusiness gaat verlopen via de zogenaamde Inhuurdesk NLinBusiness (verder: de Inhuurdesk). De Inhuurdesk wordt ingericht als een Dynamisch Aankoop Systeem (DAS). Het DAS wordt ingericht is voor diverse Categorieën, zoals: - Project Management & Research (verschillende sectoren / geografieën) - rollen gerelateerd aan de ontwikkeling van een digitaal platform - IT medewerkers - Algemeen Management - Staffuncties - Voor projecten kan het gaan om de inhuur van experts op thema’s als water, landbouw, energie en gezondheidszorg. Leveranciers kunnen toelating vragen voor de categorieën waarvoor zij belangstelling hebben. Zie voor meer informatie over de Inhuurdesk en de toelating daartoe de selectieleidraad die is bijgevoegd in TenderNed. Het DAS is te bereiken via het portaal http://www.inhuurdesknlinbusiness.nl/

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inhuur, NLinBusiness, personeel, Generieke functies
Hoofdopdracht (CPV-code)
79610000-3 Plaatsing van personeel
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
75131100-4 Algemene personeelsdiensten voor de overheid
79600000-0 Recruteringsdiensten
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
79621000-3 Diensten voor de terbeschikkingstelling van kantoorpersoneel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
215338
Referentienummer
-
PB/S nummer
2019/S 044-100544
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 apr. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen