Terug naar overzicht
30 apr. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding gebruikershardware

Openbaar Onderwijs Zwolle en Regio
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Op dit moment heeft de Aanbestedende dienst voor de levering van gebruikershardware een raamovereenkomst met één (1) leverancier. Aanbestedende dienst wenst voor de levering van gebruikershardware één (1) Inschrijver per perceel en die op basis van een raamovereenkomst voorziet in de levering van de gevraagde gebruikershardware in het betreffende perceel. De merken en types die door Inschrijver worden aangeboden op basis van de minimale configuraties in paragraaf 3.2 worden opgenomen in een kernassortiment voor de Aanbestedende dienst. De Aanbestedende dienst beoogt met het contracteren van de Inschrijvers de volgende globale doelstellingen te realiseren: • Specialiseerde leveranciers; • Uniformiteit binnen de gebruikershardware; • Gebruiksvriendelijk en eenvoudig bestelproces; • Doelmatige besteding van inkoopbudgetten voor gebruikershardware.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Gebruikershardware, werkplekhardware, laptops, desktops
Hoofdopdracht (CPV-code)
30200000-1 Computeruitrusting en -benodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
359612
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 086-232260
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
17 jun. 2022, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 31 aug. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 7 jun. 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 5 mei 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 30 apr. 2022
    Aankondiging van een opdracht