Terug naar overzicht
7 apr. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Inzamelen huishoudelijk afval gemeente Utrechtse Heuvelrug

Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het inzamelen van huishoudelijk afval in gemeente Utrechtse Heuvelrug. Naast de inzameling betreft het ook o.a. het transport van huishoudelijk afval vanuit de inzameling naar de ontvangstlocatie. Deze aanbestedingsprocedure moet leiden tot een nieuwe overeenkomst voor het inzamelen van huishoudelijk afval vanaf 1 januari 2023. De opdracht van de onderhavige Europese aanbesteding bestaat uit één perceel. Er is door de aanbestedende dienst voor gekozen om de opdracht te gunnen op basis van inschrijving met de beste prijskwaliteit verhouding.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inzamelen, huishoudelijk, afval
Hoofdopdracht (CPV-code)
90511000-2 Diensten voor ophalen van vuilnis
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
356798
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 070-185650
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2023
Voltooiing opdracht
31 dec. 2026
Sluitingsdatum
4 jul. 2022, 17:00

Gerelateerde publicaties

  • 24 aug. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 23 mei 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 7 apr. 2022
    Aankondiging van een opdracht