Terug naar overzicht
26 sep. 2019 - Aankondiging van een opdracht

inkoop van Beeldmateriaal

Gemeenschappelijke Regeling Belastingsamenwerking gemeenten en hoogheemraadschap Utrecht (BghU)
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het voorwerp van de aanbestedingsprocedure is een raamovereenkomst (Opdracht) voor het leveren van beeldmateriaal. De Opdracht betreft een raamovereenkomst met een initiële looptijd van 2½ jaar (tot 30 juni 2022) in combinatie met tweemaal een optionele verlenging van telkens 1 jaar. De maximale, totale looptijd is tot en met 30 juni 2014. Perceel 1: Landfotografiediensten en perceel 2: Luchtfotografiediensten

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
landfotografie, luchtfotografie, beeldmateriaal
Hoofdopdracht (CPV-code)
79961000-8 Fotografische diensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
71355100-2 Fotogrammetriediensten
79961200-0 Luchtfotografiediensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Utrecht (NL35)
TenderNed-kenmerk
228695
Referentienummer
2019VH01
PB/S nummer
2019/S 189-460098
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
11 nov. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 14 feb. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 1 okt. 2019
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 26 sep. 2019
    Aankondiging van een opdracht