Terug naar overzicht
27 mei 2021 - Aankondiging van een opdracht - speciale sectoren

Omnichannel contactcenter platform

NS Groep N.V.
Omschrijving
NS is op zoek naar een Omnichannel Routeringsplatform inclusief WFM en QM voor minimaal de volgende klantcontactkanalen: telefonie (in- en outbound), (proactive) livechat, social media (twitter, facebook, instagram, …), email en whatsapp. De opdracht omvat: • De levering van het platform en benodigde applicaties waaronder ook toekomstige aanvulling c.q. wijzigingen, innovaties en ontwikkelingen; • Implementatie en beheer; • CCaaS, SaaS gerelateerde onderdelen; • Wijzigingen doorvoeren / impact vaststellen op het platform veroorzaakt door wijzigingen op aanpalende systemen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Trefwoorden
Omnichannel, Work Force Management, Multichannel, routeringsplatform
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Utrecht (NL350)
TenderNed-kenmerk
312776
Referentienummer
WS2516543240
PB/S nummer
2021/S 102-269574
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
29 jun. 2021, 14:00

Gerelateerde publicaties

Geen