Terug naar overzicht
25 sep. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding Flexibele Personeelsdiensten

Gemeente Zaanstad
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het domein Dienstverlening en Bedrijfsvoering, afdeling Personeel & Organisatie is verantwoordelijk voor raamovereenkomsten met betrekking tot inhuur en heeft als taak om deze overeenkomsten te beheren en te managen. Bij Gemeente Zaanstad is het inhuren van extern personeel, zowel uitzendkrachten, als interim professionals en ZZP’ers, gecentraliseerd belegd bij de Inhuurdesk. De Inhuurdesk is een vast onderdeel van de afdeling P&O en fungeert als point of contact voor alle aanvragen inhuur. De Inhuurdesk heeft als doel om alle aanvragen inhuur binnen de gehele organisatie in te vullen op rechtmatige en doelmatige wijze en werkt hierbij nauw samen met de aanvragers en de leveranciers. De gebruikers van deze raamovereenkomst zijn de managers binnen de organisatie. Dit is decentraal verdeeld binnen de gemeente. De afdelingen die naar verwachting het meest gebruik zullen gaan maken van deze raamovereenkomst zijn: • Afdeling Burgerzaken; • Afdeling Bestuur- en Managementondersteuning & T

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Uitzendkrachten, Flexibele, Personeelsdiensten
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Zaanstreek (NL325)
TenderNed-kenmerk
378316
Referentienummer
2022-041
PB/S nummer
2022/S 187-529717
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2023
Voltooiing opdracht
31 dec. 2026
Sluitingsdatum
10 nov. 2022, 11:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 okt. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 25 sep. 2022
    Aankondiging van een opdracht