Het domein Dienstverlening en Bedrijfsvoering, afdeling Personeel & Organisatie is verantwoordelijk voor raamovereenkomsten met betrekking tot inhuur en heeft als taak om deze overeenkomsten te beheren en te managen. Bij Gemeente Zaanstad is het inhuren van extern personeel, zowel uitzendkrachten, als interim professionals en ZZP’ers, gecentraliseerd belegd bij de Inhuurdesk. De Inhuurdesk is een vast onderdeel van de afdeling P&O en fungeert als point of contact voor alle aanvragen inhuur. De Inhuurdesk heeft als doel om alle aanvragen inhuur binnen de gehele organisatie in te vullen op rechtmatige en doelmatige wijze en werkt hierbij nauw samen met de aanvragers en de leveranciers.
De gebruikers van deze raamovereenkomst zijn de managers binnen de organisatie. Dit is decentraal verdeeld binnen de gemeente. De afdelingen die naar verwachting het meest gebruik zullen gaan maken van deze raamovereenkomst zijn:
• Afdeling Burgerzaken;
• Afdeling Bestuur- en Managementondersteuning & T