Voor haar dienstverlening en dagelijkse werkzaamheden maken de deelnemers van de MGR Rijk van Nijmegen gebruik van een programma voor het “Veilig Mailen”.
De huidige overeenkomst voor de levering van deze dienstverlening hiervan loopt eind december 2021 af.
De opdrachtgever wenst voor de duur van 4 jaar een overeenkomst af te sluiten met een (1) professionele en betrouwbare leverancier ten behoeve van de uitvoering van de levering.
Terzake wordt aanbesteed. De aanbestedingsprocedure vindt plaats overeenkomstig de door de aanbestedende dienst in
dit aanbestedingsdocument inclusief bijlagen gestelde eisen en (rand-) voorwaarden.
Contractvorming met betrekking tot de opdracht vindt plaats met inachtneming van de bepalingen van dit aanbestedingsdocument inclusief bijlagen, de (eventueel) opgemaakte nota (‘s) van inlichtingen en de inschrijving van de gegunde ondernemer, alsmede overeenkomstig de als bijlage aan dit aanbestedingsdocument gehechte conceptovereenkomst.