Terug naar overzicht
9 okt. 2021 - Aankondiging van een opdracht

ICT Hardware

Gemeente Amersfoort
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De scope van de opdracht bestaat uit twee kernonderdelen te weten: levering en dienstverlening. Onder levering wordt verstaan het leveren van merkonafhankelijke werkplek gerelateerde ICT hardware voor de medewerkers van de gemeente Amersfoort en de aan de gemeente Amersfoort gelieerde organisaties. Met werkplek gerelateerde ICT hardware wordt onder andere bedoeld, maar niet beperkt tot de volgende productgroepen: - Smartphones - Tablets - Laptops - Desktops - Beeldschermen - Vaste IP telefoontoestellen - Randapparatuur, waaronder toetsenborden, muizen, headsets, opladers, kabels en USB-sticks

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
ICT, hardware, laptops, tablets, smartphones
Hoofdopdracht (CPV-code)
30200000-1 Computeruitrusting en -benodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
32250000-0 Mobiele telefoons
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
331553
Referentienummer
331553
PB/S nummer
2021/S 198-515940
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2022
Voltooiing opdracht
31 dec. 2025
Sluitingsdatum
1 apr. 2022, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 10 dec. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 24 nov. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 13 okt. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 9 okt. 2021
    Aankondiging van een opdracht