Terug naar overzicht
17 mrt. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Dynamisch aankoopsysteem categorie HRM

Politie
Omschrijving
De Politie huurt via de Inhuurdesk Politie tijdelijk personeel in en beoogt hiermee een diversiteit aan aanbieders aan te spreken, ongeacht de organisatievorm. De inhuurdesk Politie wordt gepubliceerd als dynamisch aankoopsysteem op grond van de Aanbestedingswet 2012. Vanaf 18 april 2016 geldt hiervoor de Richtlijn betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten (2014/24) en daarmee zal de Inhuurdesk onder het regime van die richtlijn vallen. Deze categorie betreft de tijdelijke inhuur van HRM personeel. Om in aanmerking te komen voor toekomstige opdrachten kunnen leveranciers een Verzoek tot toelating indienen voor deze categorie. Dit is mogelijk op de website www.inhuurdeskpolitie.nl.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
HRM, DAS, Dynamisch aankoopsysteem, politie, politieacademie
Hoofdopdracht (CPV-code)
75131100-4 Algemene personeelsdiensten voor de overheid
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
258605
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 057-136294
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
21 mrt. 2020
Voltooiing opdracht
21 mrt. 2025
Sluitingsdatum
21 mrt. 2025, 23:59

Gerelateerde publicaties

  • 11 nov. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 17 mrt. 2020
    Aankondiging van een opdracht