Terug naar overzicht
20 mrt. 2020 - Vroegtijdige beëindiging

Dynamisch aankoopsysteem categorie Organisatieadvies en -beleid

Politie
Omschrijving
De Politie huurt via de Inhuurdesk Politie tijdelijk personeel in en beoogt hiermee een diversiteit aan aanbieders aan te spreken, ongeacht de organisatievorm. De inhuurdesk Politie wordt gepubliceerd als dynamisch aankoopsysteem op grond van de Aanbestedingswet 2012. Vanaf 18 april 2016 geldt hiervoor de Richtlijn betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten (2014/24) en daarmee zal de Inhuurdesk onder het regime van die richtlijn vallen. Deze categorie betreft de tijdelijke inhuur van personeel op het gebied van organisatieadvies en -beleid. Om in aanmerking te komen voor toekomstige opdrachten kunnen leveranciers een Verzoek tot toelating indienen voor deze categorie. Dit is mogelijk op de website www.inhuurdeskpolitie.nl.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
advies beleid, DAS, Dynamisch aankoopsysteem, politie, politieacademie
Hoofdopdracht (CPV-code)
79400000-8 Adviezen inzake bedrijfsvoering en management, en aanverwante diensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
96012
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 060-144175
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
21 mrt. 2020
Voltooiing opdracht
21 mrt. 2025
Sluitingsdatum
21 mrt. 2025, 23:59

Gerelateerde publicaties

  • 20 mrt. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 mrt. 2016
    Aankondiging van een opdracht