Terug naar overzicht
25 jul. 2017 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Kantoorinrichting Nieuwe Stijl

De Dienst voor het kadaster en de openbare registers (het Kadaster)
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Afhankelijk van hetgeen wordt vastgesteld in de huisvestingsscenario’s en het Werkplekconcept 2.0 betreft de opdracht de complete (her)inrichting van de 8 Kadasterlocaties. Onder de inrichting verstaan wij zowel meubilair, vloerafwerking, inrichtingselementen als scheidingswanden, pantry’s en zonnewering. De leveringen dienen zoveel mogelijk te voldoen aan het principe van circulaire economie, en moet waar mogelijk bijdragen aan de vitaliteit van medewerkers. De aanbesteding zal plaatsvinden op basis van Best Value Procurement.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantoormeubilair, Vloerafwerking, inrichtingselementen, interieurarchitect, logistieke dienstverlening
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
115933
Referentienummer
16.071104
PB/S nummer
2017/S 144-296807
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jul. 2017
Voltooiing opdracht
30 jun. 2025
Sluitingsdatum
1 mrt. 2017, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 25 jul. 2017
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 16 jan. 2017
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 11 jan. 2017
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 16 dec. 2016
    Aankondiging van een opdracht
  • 6 okt. 2016
    Vooraankondiging