Terug naar overzicht
19 mrt. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Portaal Schuldhulpverlening

Gemeente Breda
Omschrijving
Aanbesteding conform de Europese openbare procedure om tot een overeenkomst te komen voor de levering, implementatie en het beheer van een website/portaal voor "Schuldhulpverlening". Inleiding  De gemeente Breda geeft haar burgers en hulpverleners inzicht in hun schuldenproblematiek via een webportaal. Dit portaal is gekoppeld aan de Allegro modules van Kredit. Met de aanschaf van een nieuw portaal wil Breda een belangrijke stap zetten. Enerzijds om voor burgers (en hulpverleners) het inzicht in hun schulden te verbeteren. En anderzijds om qua toegankelijkheid en security/privacy een oplossing in huis te hebben die aansluit op momenteel vigerende wetgeving. Het is de nadrukkelijke doelstelling van de gemeente Breda om uiterlijk 1 augustus 2021 met het portaal 'live' te gaan. Voor dit portaal wordt een contract aangegaan voor 3 jaar met de mogelijkheid om 3 keer met 1 jaar te verlengen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
72200000-7 Softwareprogrammering en -advies
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
305758
Referentienummer
169208
PB/S nummer
2021/S 058-147105
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 aug. 2021
Voltooiing opdracht
1 aug. 2024
Sluitingsdatum
3 mei 2021, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen