Problemen met eHerkenning oplossen

Heeft u problemen met inloggen met eHerkenning? Dan kan dat verschillende oorzaken hebben. Bekijk hieronder of één van de linkjes verwijst naar het probleem dat u ervaart, en klik op de link om te zien hoe u het probleem oplost.

Staat uw probleem er niet bij? Neem dan contact op met de leverancier van uw eHerkenningsmiddel.

U probeert in te loggen

Ingeklapt

U krijgt een melding: 'niet gemachtigd, of geen toegang tot de dienst'

Ingeklapt

U krijgt een melding: 'account niet gekoppeld aan organisatie'

Ingeklapt

U krijgt een melding dat uw inloggegevens niet juist zijn

Ingeklapt

U krijgt bij inloggen een foutmelding

U probeert uw eHerkenning te koppelen

Ingeklapt

U krijgt een melding: 'nog geen gebruikersaccount'

Er is iets gewijzigd

Ingeklapt

U krijgt of heeft een nieuw KVK-nummer

Ingeklapt

Uw eHerkenningsmiddel is gewijzigd

Veelgestelde vragen over eHerkenning

Waarom moet ik inloggen met eHerkenning?

Hoe schaf ik een eHerkenningsmiddel aan?

Is eHerkenning verplicht voor elke onderneming waar ik voor werk?

Heb ik voor iedere vestiging een eHerkenningsmiddel nodig?

Hoe registreer ik een buitenlandse onderneming zonder KVK-nummer?

Naar boven
Logo Rijksoverheid - Naar beginpagina van Tenderned.nl